top of page

Mer färger, JIPPI <3


Jag är så taggad, de nya färgerna på islandshästarna kommer ut denna onsdag som kommer, se så söta det är. Jag har islandshästar irl så jag blev överlycklig när jag fick reda på att de skulle komma till sso. Jag är lite miss nöjd med de nya färgerna, jag hade gärna velat haft en väldigt mörk brun nästan så det går över till svart, men dessa blir bra. Min favorit här är nog den längst till höger, eftersom den ser så underlig och speciell ut! Men vi får se vilken jag köper, vill gärna se de i "verkligheten" på sso och inte bestämma genom en bild. Det var allt jag ville säga nu.

Ni kan hitta bilden på @starstableonline på instagram eller Star stable på facebook.

Ha det bra! <3


Inlägg! <3
  • Black YouTube Icon
  • Black Instagram Icon

Följ mig!

TAGGAR:

Inga taggar än.
bottom of page