top of page

Prat! <3

Det jag först tänkte säga i detta inlägg är, förlåt för att jag varit så oaktiv, både på instagram och här. Har inte orkat att ta bilder eller tänka så mycket. Jag har inte varit inne på sso så mycket på sisstonde, eftersom att jag har börjat kolla om på en serie och jag är helt beroende. Eller, jag har varit inloggad på sso men varit brb i princip hela tiden.

Okej hade inte tänkt prata om det hela detta inlägget.

Jag tänkte prata om en sak som jag verkligen vill att de ska ändra på sso, hur svansen blir att se ut när man har knoppar på sin häst.

Jag tycker att knoppar är väldigt gulligt och förtillfället har jag knoppar på en häst, min fjording. Jag har faktiskt aldrig sett någon med en fjording med knoppar. Men jag tycker att den ser tjockare och sötare ut, inget fel med en smalare häst, så ta inte illa upp, HAHHAHA.

Men en sak förstör nästan allt med att ha knoppar, svansen. Den är så himla overklig och den är inte fin. Det ser nästan ut som en pinne.

Jag funderar på att skicka in detta till support, men som sagt, jag är lat och orkar säkert inte.

Det är en sak till jag vill ta upp, globala chatten.

För ca två veckor sedan så var det en person i global som var så himla dryg, spammade och sa den mest hemska frågan jag har hört på sso. " Är det någon som vill ha tips på hur man kan ta självmord?". Denna fråga är verkligen hemsk tycker jag, hur tänker människan. Den spammar också i globala och är allmänt dryg och jobbig. Säger inget namn nu.

Många har anmält den till support tror jag, jag har anmält sedan var det massor som sa att de hade anmält.

Men den personen är inte avstängd än, för jag har sett den. Jag tycker iaf att sso borde ta tag i saker mer och förtydla reglerna och stänga av folk som gjort något eller kontakta den. Då kanske folk får lite vett i sig.

Det var allt jag ville säga nu, ha det bra!


Inlägg! <3
  • Black YouTube Icon
  • Black Instagram Icon

Följ mig!

TAGGAR:

Inga taggar än.
bottom of page